luni, noiembrie 9

Gânduri etalate


am găsit întrebările pe un alt blog şi m-am gândit să răspund la ele ca un "incipit" al acestui blog.

Ce faci? scriu pentru amorul artei
Ce vezi? o toamna târzie uitată pe meleagurile noastre
Ce asculţi? liniştea rară a fiecărei zile
Ce auzi? încă îmi aud bătăile inimii
Ce miroşi? parfumuri cu note calde într-un început de iarnă
Ce simţi? o veşnică contopire de stări,sentimente şi dorinţe
Ce citeşti? Lev Tolstoi-Anna Karenina
Ce te sperie? debilitatea mea
Ce te bucură? FRUMOSUL
Ce te priveşte? măruntele clipe nemuritoare ale vieţii
Ce eşti? o fiinţa filiforma
Ce gândesti? aici.acum.mereu.mai bine.mai bun.niciodată.complicat.simplu.complicat de simplu
Ce te bântuie? temeri,gânduri nefinalizate,vise neîmplinite,locuri şi lucruri uitate
Ce regreţi? dacă n-am fost recunoascătoare faţa de cineva care m-a ajutat
Ce te grăbeşte? forţa implacabilă de a merge mai departe
Ce titlu ai da? Timp Inexorabil
Cum mă simţi? un NEPREŢUIT dar al clipei ce se coboară spre mine ca un gând pe-o rază
Unde fugi? "Departe de lumea dezlanţuită"
Ce se întamplă? "C'est pour vivre parmi les étoiles
Que l'homme un jour s'est envolé
C'est pour vivre parmi les étoiles
Un moment d'éternité"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu