luni, mai 24

La fête est finie,on descend


Cu paşi mărunți, dar împinşi de un Timp Inexorabil ne îndreptăm spre final. Punem punct unui capitol ce-l vom înrăma în « Marele Palmares » al vieţii şi-l vom lega cu fir de aur. Punem punct şi începem de la capăt.Dar înainte de acest punct trebuie să terminăm ultima frază pe care am dori s-o formăm din cuvinte lungi şi cât mai înghesuite asemenea momentelor pe care dorim să le înşiruim alături de cele precedente.
E un MOMENT al NOSTRU… E o Culme pe care am urcat cu ajutorul persoanelor dragi care mereu ne-au înconjurat şi am crescut înălţându-ne gândurile spre luminoase şi necuprinse orizonturi. Asemenea unor cercetaşi temerari am luptat cu abnegaţie pentru a atinge un Ideal, pentru a crea un colţ de LINIŞTE şi o PUNTE între NOI şi LUME. Întotdeauna am fost călăuziţi de Speranţă, de un Crez de neclintit, de Dorinţa de a îmbraţişa Idealul, de Dorul de a reflecta lumina caldă a Inocenţei care ne-a dăruit Putere să ne urmăm Visele care ne-au fost încă de la început întâmpinate de încurajările Oamenilor pe care i-am considerat modele. Însă această DEVENIRE a noastră în Oameni Mari nu se încheie aici, căci abia ne-am deschis încrezători aripile către Cerul nostru de Vise. Acum am clădit-o doar cu SUFLETUL şi MINTEA, dar urmează Realizarea faptică a ceea ce am sădit de-a lungul acestor ani. Vom împrăştia Sămânţa în tot ceea ce vom crea şi nu ne vom descuraja nici măcar atunci când aceasta va cădea pe o piatră sau la marginea drumului. Creşterea lor va fi mai anevoioasă, însă Vântul va fi Dorinţa noastră de a îndrepta Sămânţa spre un pământ rodnic care ne va aduce Mulţumirea de a Reuşi prin FORŢE PROPRII.





Un comentariu:

  1. de-abia astept sa termin si eu a 12-a si sa intru la facultate...bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere